Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

    

 Uutisia

Stannon teamdresser on erinomainen nettipalvelu jossa voit suunnitella seurallesi näyttävän asukokonaisuuden.

 

 

Valikoimissamme erittäin näyttäviä asuja !

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SEURASHOP - palvelu seurallesi.

Tarjoamme seurallenne poikkeuksellisen seurashop webshop konseptin, jonka avulla seuran jäsenten on helppo hankkia tarvittavat seura-asut.
Järjestelmä helpottaa seuranne toimihenkilöiden, kuten joukkueenjohtajien ja varustevastaavien työtä. Jäsenistön on helppo tehdä seuratuote hankintoja joten niitä myös käytetään enemmän ja se taas parantaa seuran imagoa kun seuran asut näkyvät kaupungilla. 


Mitä etuja seuralle tehty webshop antaa:
1. Webshopin kautta seuran jäsen voi milloin tahansa tilata uuden pelipaidan, verkkarin, sukat tms.

2. Kaikki tarvittavat painatukset tehdään samalla valmiiksi.

3. Seuran ei tarvitse ostaa varastoon seuratuotteita joten näin säästyy paljon rahaa käytettäväksi itse urheilutoimintaan.

4. Joukkueenjohtajat voivat unohtaa hankalat yhteistilaukset.

5. Järjestelmä voidaan rakentaa niin että sisältää ostohyvitteet seuralle

Webshop on seuroille ilmainen. Palvelu toimii kaikissa urheilulajeissa.


 

 

 

 

 

Katso esimerkkishoppeja eri lajien seuroille:

Lentopallo: www.vanle.seurashop.fi
Jalkapallo: www.gnistan.seurashop.fi 
Salibandy/Jalkapallo: www.vita.seurashop.fi
Koripallo: www.bcsisu.seurashop.fi
Frisbeegolf: www.dgv.seurashop.fi

FAQ:
Miksi Seurashop eikä esimerkiksi iso ruotsalainen urheilukauppa?
Haluatte todella itse vaikuttaa seuranne tekstiilimallistoon.
Haluatte myös ns. fanituotteet, kuten kaulahuivit, lippikset, viirit tms samasta paikasta. Arvostatte henkilökohtaista ja joustavaa palvelua.

Millä tavalla Seurashop on parempi yhteistyökumppani kuin joku muu iso toimija?
Seurashop / Seuravaate keskittyy vain ja ainoastaan siihen, että seuranne tekstiili- ja varusteasiat ovat kunnossa. Asut ovat laadukkaita ja niitä saa helposti ja nopeasti lisää ilman minimitilausmääriä. Usein varastoimme seuranne perustuotteita omissa hyllyissämme, joten niitä saa milloin tahansa nopeasti lisää. Ottamalla käyttöön Seurashop-palvelun, seuran jäsenet voivat tehdä tilauksensa milloin tahansa. Toimitamme halutessanne yksittäiset asut ja tilaukset Matkahuollon lähipakettina.

Koska Seurashop tarjoaa laadukkaita tuotteita ilman minitilausmääriä, niin onko hinnat kalliimpia kuin esim. Stadium Teamsales hinnat? 
Isot urheiluliikkeet painavat joidenkin tuotteiden hinnat todella alas, koska se on heidän tapansa saada asiakkaat kauppaan sisään ostamaan hyväkatteisia kenkiä tms. Pystymme kuitenkin tarjoamaan tuotteita hyvinkin kilpailukykyisillä hinnoilla.

Saako Seurashopilta painatukset asuihin?
Hyvälaatuiset painatukset ovat itsestäänselvyys kaikissa myymissämme tuotteissa. Omissa tiloissamme toimiva paino takaa joustavat painopalvelut. Parhaimmillaan uuden pelipaidan saa painettuna mukaan odottaessa.

Onko tuotteiden saatavuus taattu?
Jotkut urheiluliikkeet ilmoittavat tuotteiden toimitusajaksi esim. neljä viikkoa, mikäli ko. tekstiilimerkillä on tuotetta varastossa. Jos käykin niin, että tuotetta ei ole merkin Euroopan varastossa, niin heidän toimitusaikansa voi venyä vaikkapa puoleen vuoteen. Meillä tuollainen ei ole mahdollista, koska olemme aktiivisesti yhteydessä toimittajiin ja tiedämme jo etukäteen asujen varastosaldot ja saatavuuden. Varastoimme itsellämme seuralle tärkeitä tuotteita.


Saahan Seurashopiltakin bonusta?
Bonusjärjestelmiä tarjotaan seuroille, jotta saadaan seurasopimus näyttämään paremmalta kuin onkaan. Bonukset perustuvat siihen, että kun kaikki sukulaisetkin saadaan urheilukauppaan ostamaan hyväkatteisia tuotteita (kenkiä, suksia,muotivaatteita tms.), niin saadaan tuo bonussummakin näyttämään isolta. Valitettavasti tämä sidosryhmien saaminen ostoksille on itseasiassa ko. urheilukaupalle se tärkein syy tehdä seuran kanssa sopimus seuratekstiileistä. Monesti itse seuratekstiilien toimittaminen jää täysin sivuosaan, koske se ei tuo urheilukaupalle riittävästi tuottoa. Liian usein seuran joukkueenjohtajat ja valmentajat tuskailevat tökkivien toimitusten kanssa, vaikka seurajohto luulee tehneensä todella tuottoisan ja seuran kannalta hyvän sopimuksen ko. urheilukaupan kanssa.

Toki voimme tehdä seuranne kanssa yhteistoimintamallin, jossa ostot kerryttävät bonusta. Meille tärkeintä on kuitenkin se, että seuranne tarpeet saadaan hoidettua teille parhaalla mahdollisella tavalla.






Miten Seurashopin webshop-palvelu helpottaa seuran toimintaa ja miten se poikkeaa "perinteisestä"?

Alla todellinen esimerkki erään asiakkaamme aikaisemmista varustetoimituksista:

Perinteisissä varustetilauksissa joukkueenjohtaja kartoittaa joukkueen jäsenten tarpeita, tai laittaa vanhemmille kyselyjä kuinka moni haluaa uusia verkkarin, pipot tms. ja mitä niihin mahdollisesti painetaan.

Kun tarpeista on vihdoin selvyys, niin organisoiva henkilö kasaa kaikkien tilaukset yhteen ja toimittaa varustetoimittajalle. Tässä tapauksessa tietenkin pelipaitojen ja verkkareiden toimittaja on eri kuin seuran t-paitojen ja pipojen, joten tilauslistat pitää toimittaa pariin eri paikkaan. Jojo tietenkin toivoo, ettei ole tehnyt kirjoitusvirheitä kenenkään nimi- tai sponsoripainatuksissa.

Kun pipojen tilaajia on vain kaksi, ja kun toimittajan minimimäärä on 10, niin he eivät tällä kertaa pipoja saa. Sama tilanne on Joelin ja Antin kohdalla, kun vain he haluavat t-paidan, mutta minimi on taas 10 kpl, niin t-paidat jäävät myös saamatta. Kolme poikaa haluaisi seuran fanihuivin, mutta ne ovat varastoituna seuran toimistolla. Heille ilmoitetaan, että hakevat huivit sitten kun joku on toimistolla paikalla. Poikien vanhempien mielestä olisi kätevää, kun fanihuivit tulisivat samassa paketissa verkkarien kanssa.

Parin viikon (tai pahimmassa tapauksessa parin kuukauden) jälkeen asut saapuvat ja samainen jojo toimittaa varustelaatikot painofirmaan, joka tekee painatukset jojon antamien ohjeiden mukaisesti. Katastrofitapauksessa parin päivän päästä ko. painofirma soittaa jojolle, että tavarantoimittajan toimituksessa on puutteita, tai jotkut paitakoot ovat väärin. Tämä stressaantunut jojo joutuu soittelemaan tavarantoimittajalle ja jos tavaratoimittaja parhaimmassa tapauksessa myöntää virheensä, niin selvitään sillä, että niitä virheellisiä paitoja odotellaan taas parisen viikkoa ja päästään sitten painotöihin, kunhan jojo on taas hakenut asut paitatoimittajalta ja vienyt ne painopaikalle.

Kun paino on saanut työnsä tehtyä, niin jojo saa ilmoituksen, että asut voi noutaa ja viedä treeneihin jaettavaksi.

Pelaajan vanhempien, tai itse pelaajan, ei tässä perinteisessäkään mallissa tarvitse juurikaan stressata asujen kanssa, kunhan vain jaksaa odotella asuja.  Jokainen meistä ymmärtää, että joukkueenjohtaja on joutunut tekemään aivan tolkuttoman paljon työtä tuon yhteistilauksen eteen ja ikävimmässä tapauksessa vielä kuuntelemaan vanhempien kiukuttelut miksi toimituksessa kestää, ja auta armias jos nimiä on painettu väärin paitoihin...

Mikäli ko. seuralla olisi ollut oma webshop käytössä, niin jokainen olisi kätevästi tilannut omat tuotteensa. Noutanut ne, tai tilannut paketin lähimpään Siwaan tai muuhun matkahuollon toimipisteeseen. Parissa viikossa jokainen olisi saanut haluamansa tuotteet.